Etsgroup, teknolojik altyapı ve Ar-Ge projeleriyle de turizm sektörüne yön vermeye devam ediyor.
AnasayfaKurumsal
Etsgroup’un İlkleri
2002
Etstur Türkiye'de ilk kez erken rezervasyon sistemini uyguladı.
2003
Etstur Türkiye'de ilk kez seyahat sonrası, müşteri memnuniyeti ölçümüne başladı.
Etstur Türkiye'de ilk kez turizm sektöründe online rezervasyon sistemini uygulamaya başladı.
2005
Etstur Türkiye'de ilk kez turizm sektöründe online rezervasyon sistemini uygulamaya başladı.
2006
Etstur Türkiye'de ilk kez kendi müşterilerini "Gölge Müşteri Programı" ile tesis
incelemelerine göndererek misafir memnuniyeti alanında bir yeniliğe imza attı.
Etstur Türkiye'de ilk kez Acente Performans Sistemi'ni oluşturarak seyahat
acentelerini performanslarına göre denetlemeye başladı.
Etstur engelli misafirlere yönelik hizmet sağlayarak, engelsiz tatil anlayışına öncülük etti.
Ucuzabilet.com kuruldu, online uçak bileti satışları başladı.
Lüks ve kişiye özel tatil alanında hizmet vermek amacıyla Jetset markası kuruldu.
2008
Etstur Türkiye'de ilk kez bağımsız denetim firmalarıyla otel denetimi uygulamasına geçti.
Yüz binlerce Etstur misafirinin oteller hakkındaki objektif görüşlerinin yer aldığı Otelpuan.com platformu yayın hayatına başladı.
2010
Etstur Türkiye'de ilk kez erken rezervasyon iptal sigortasını uyguladı.
2012
Etstur, cruise gemi işletmeciliğine başladı.
2013
Etsmice, Etsgoup’un kurumsal hizmet sağlayıcısı olarak hizmet vermeye başladı.
Seyahat ve tatilin nabzını tutan Let’s Go Dergi yayına hayatına başladı.
2015
Etstur Ar-Ge merkezi kuruldu. Türkiye’nin turizm alanında teknolojik dönüşümünü sağlayacak projeler hayata geçirilmeye başlandı.
2017
Online otel rezervasyonu platformu Odamax.com açıldı.
2018
Etsgroup, İstanbul Göztepe’deki yeni yerleşkesine taşındı.
2020
Etstur HotelAgent ile otellere; çağrı merkezi, online satış modülü ve web sitesi hizmetleri sunmaya başladı.